zaterdag 3 oktober 2015

Fashion: Style Collage


Fashion put it all on... LAURA,

Een barbie- fashionista mag ik dan wel niet zijn maar mode neemt wel een belangrijk deel in mijn leven.
Ik bedoel op deze manier express ik mezelf! Het hebben van een eigen stijl is dan ook wat mij aanspreekt in mensen. Hun creativiteit en denken word vaak uitgeoefend op de kleding die ze dragen. Ook ik probeer elke dag wat te maken van wat ik heb, ik bedoel als iedereen zoveel geld zou hebben dat je alles zou kunnen kopen, pas dan kan je echt je style goed ontwikkelen.
Hieronder zie je een aantal Style Collage's van mij, hierdoor krijg je misschien een beetje een beeld van wat ik leuk vind, al is dat nogal verschillend en zie je zeker nog niet alles in deze collage's :).



Mijn outfit's bestaan vaak uit zwart because as some of you may know, black is my happy colour!


Hieronder zie je dat ik in twee foto's de side-buns heb geprobeerd.
Normaal draag ik deze nooit en dit was dan ook de eerste keer dat ik het uitprobeerde!

Thank god, ik heb wat kleur aan hoor. Just kidding, ik zou alleen wat vaker foto's van gekleurde outfits moeten maken, oopsy!

En de laatste collage is lekker in het gray/ stripes thema.


Dit waren een paar voorbeelden van looks die ik heb vastgelegd en dit was dan mijn Style Collage, see you later alligator!

I love you to the moon and back -L

Geen opmerkingen:

Een reactie posten