zondag 18 oktober 2015

A day in my life: Lazy Sunday


Happy Lazy Sunday Luna's 

Vandaag ben ik (Laura) er weer!
Het is herfstvakantie en daar willen we dan ook weer volop van genieten!
Nou is het zo dat het buiten steeds kouder is èn eerlijk gezegd ben ik niet altijd zo van het koude weer.
Soms zit je dan ook liever een dagje binnen met een muziekje een warme choco en een lekker warm deken.
Vooral op Zondagen waar je even niks hoeft te doen, of wanneer je natuurlijk nergens zin in hebt!
Vandaag hebben we een kijkje op mijn super lazy Sunday!


Herken je het wanneer je op een Zaterdag nacht besluit om nog even lekker laat een film te gaan kijken?
Ik wel whoops,  hierdoor werd ik om 13:45 wakker in mijn warme één-persoons. Na mij te hebben opgefrist heb ik snel een look voor de dag samen geknutseld.

Tegenwoordig draag ik graag mijn nieuwe opvallende lipsticks van 'Freedom Make-up'.
De blauw paarsige lipstick heb ik dan ook met mijn look gecombineerd. De zilver gekleurde lipstick hiervan is ook één van mijn favorieten.

De rest van mijn super Lazy Sunday bestond vooral uit luieren, lekker eten en film kijken.
Nou zou ik kunnen zeggen dat die laatste twee onder mijn favoriete bezigheden vallen.
Onder het genot van Green Tea, Nacho's, Kaneel-stokken, en geroosterd brood heb ik de dag wel overleeft.
Ook heeft het kijken van films mij hierbij geholpen en heb ik een paar van mijn favorieten weer eens naar voren gehaald.

Hier aan de linker kant zie je Red Riding Hood, een film die ik maar over en over kan blijven kijken, het is zeker geen standaard sprookjes film en dus echt een aanrader. Ook de cast is geweldig!
Aan de rechter kant zien jullie mijn all time favorite, A Walk To Remember. Hier dan ook mijn favoriete actrice, Mandy Moore! Zij is ook nog eens de voice actress van mijn favoriete Disney film, Tangled! Shane West kende ik ook al van de serie Nikita die ik een hele tijd gevolgd heb en ik vond het leuk om Shane en Mandy samen te zien.
Onderaan zien we The Host, dit is een sci-fi film. Nou ben ik best een sci-fi fan, maar dat geldt zeker niet voor iedereen. Ik viel compleet voor het verhaal van The Host, en ook voor de liefde tussen de twee hoofdpersonen. (Max Irons is ook te zien in Red Riding Hood trouwens).


Nou dat jullie weten hoe ik mijn Zondag heb gespendeerd trek ik me weer terug onder mijn dekentje en ga ik lekker genieten van een kopje appel-kaneel thee!
See you later alligator!

I love you to the moon and back -L




Geen opmerkingen:

Een reactie posten