woensdag 14 oktober 2015

Deco: DIY Triangle shelf


Hey guys!

Vandaag heb ik (Esther), weer een nieuwe DIY voor jullie, en om jullie extra blij te maken kostte het mij om precies te zijn €0. Ja, daar komt de gier weer in mij naar boven. Deze 'triangle shelves' zie je tegenwoordig in het ene na het andere woonmagazine, en ik besloot om hem na te maken! 

Wat heb je nodig?
♥ 3 planken, elk met dezelfde lengte.
♥ 3 hoek-ankers (raadpleeg Google, LOL)
6 spijkers
  ♥ schroevendraaier
♥ boormachine
acryl verf

Hoe maak je deze 'triangle shelf'?
Allereerst moet je ervoor zorgen dat je drie gelijke planken hebt, je kunt hiervoor het beste een meetlint gebruiken. Daarna is het tijd om de drie planken aan elkaar te plaatsen. Je moet hiervoor eerst een gat boren waar de hoek-ankertjes komen te zitten, daarna kun je ze er met een schroevendraaier in draaien! Als de planken aan elkaar vast zitten, kun je hem in een willekeurige kleur verven, en klaar is je (gratis/goedkope) plank! Ohja, de dromenvanger heb ik gewoon aan de spijker gehangen, deze heb ik nĂ­et aan de plank zelf bevestigd ;)

I love you to the moon and back, - E

Geen opmerkingen:

Een reactie posten