zondag 11 oktober 2015

Beauty: Esther's haar-makeover


Hi there!

Herkennen jullie me nog op de foto hier naast? Haha, grapje hoor, zóveel is er nou ook weer niet veranderd. Ik liep al langer met het idee in m'n hoofd om m'n haar te verven, en na het 1,4 miljoen keer heb ik het gister geverfd. Allereerst had ik 's ochtends een afspraak bij mijn kapper. Ik was eigenlijk van plan om het daar te laten verven, maar doordat ze een drukke planning hadden kon ik er alleen terecht voor een knipbeurt: ook prima. De gespleten haarpuntjes zijn er weer af, en de voorste plukken zijn iets korter.






Aangezien de (ja, ik weet dat het officieel 'het' is) Kruidvat bijna naast mijn kapper zit, besloot ik daar nog even langs te gaan. En toen vond ik eigenlijk meteen wat ik zocht: haarverf waarmee je zelf roodbruine highlights/balayage in je haar kan aanbrengen! Eerst twijfelde of ik niet voor lichtbruin zou gaan, maar na een impulsieve YOLO-gedachte heb ik toch maar voor deze gekozen. Bij deze haarverf zat een borsteltje, waarmee je de highlights als het ware door je haar 'kamt'. Mijn moeder heeft het bij mij gedaan, maar je zou het eventueel ook makkelijk zelf kunnen doen.





En voila: het eindresultaat! Ik moet eerlijk zeggen dat het wel even moet wennen (hiervoor had ik nog nooit echt mijn haar geverfd, op high lights na) maar I guess I like it! De kleur is heel warm, en ik twijfelde eerst of het wel mooi bij mijn huidskleur zou staan, aangezien ik een gele ondertoon heb. Maar het kan makkelijk! I'm now definitely ready for the fall time ;) 


I love you to the moon and back, -E



Geen opmerkingen:

Een reactie posten