dinsdag 15 september 2015

Beauty: Sleek 'true COLOUR' lipsticks





Vamp, heartbreaker, loved up, barely there, baby doll, tangerine scream, voor sommige mensen zijn  dit gewoon een paar Engelse woorden maar voor echte Sleek lovers daarentegen zijn dit een aantal hele mooie lipsticks! Zoals ik in onze eerste post al heb vertelt ben ik (Laura) een echte lipstick verslaafde. Toen ik voor het eerst een Sleek lipstick aanschafte was ik helemaal verkocht! Ik ben zelf iemand die meestal voor de ''matte look'' gaat omdat ik dit erg mooi vind en deze vaak langer blijft zitten. Boozyshop is een erg handige beauty site waar  dan ook mijn lipsticks vandaan komen.Je bestelling komt aan in een heel schattig pakketje en je krijgt er zelfs een lief kaartje bij van de shop!

Exxxagerate nummer 792 & Vamp nummer 786,

Vamp is een erg mooie donker rode kleur die ietsjes naar het bruine toetrekt. Deze lipstick is een matte en dekt mooi. Door het matte van de lipstick is hij iets moeilijker om aan te brengen dus ik raad aan om een beetje lippenbalsem als basis te gebruiken.  
 Deze kleur heb ik aanbevolen gekregen door Esther, hij stond haar erg mooi. Het is een zeer warme kleur en ook een beetje herfstachtig als ik dat mag zeggen.
Ik ben er zeer tevreden over en draag deze graag, je kan hem dan ook met veel looks combineren.

Exxxaggerate is een zeer mooie opvallende paarse kleur. Ook deze lipstick is matte en denkt mooi. Het zelfde verhaal voor het aanbrengen met lippenbalsem geldt hier.
Als ik hem aan breng valt hij iets lichter uit dan verwacht maar het ligt natuurlijk ook aan met welke mate je hem aanbrengt. (Al is hij toch donkerder dan op de foto). Voor sommige mensen is deze lipstick misschien ietsjes gewaagd maar ik vind dat juist wel interessant. Paarse lipstick is iets wat mij erg aantrekt omdat het een beetje een mysterieuze look geeft. Ik vind het zeker een toffe lipstick en als je het aandurft zal ik het erop wagen! 



I love you to the moon and back
- L

Geen opmerkingen:

Een reactie posten