woensdag 23 september 2015

Lifestyle: The Scorch Trials


Afgelopen vrijdag namen Laura en ik het impulsieve besluit om naar de film te gaan. Vooraf nog even goedkoop chips inslaan (Ja, wij zijn van de personen die echt niet €4 willen betalen voor een zakje chips), dit keer gingen we voor de kaasfondue en broodje Bratwürst smaak... Laten we het erop houden dat ze beide 'apart' smaken. Maar goed, de film dus:The Maze Runner part 2, a.k.a. The Scorch Trials. Beste besluit ever! Ten eerste was het super rustig, omdat de film om 16:00 begon. Ten tweede: Dylan O'Brien (Do I need to say more?!) En ten derde (namens Laura): Ki Hong Lee. Oh ja, daarnaast was het natuurlijk ook gewoon een superleuke film. Beiden zijn we ook naar part 1 gegaan, en daar waren we al heel enthousiast over. Eerlijk gezegd vinden we deze films leuker dan The Hunger Games-trilogy (don't hate us). Afijn: tijd voor een officiële IMDB review. Just kidding. 

SUPER OFFICIËLE IMDB RATING

Esther: Ik ging de film in met 0 verwachtingen, omdat ik wist dat wanneer ik dat wel had, de film alleen maar tegen kon vallen. Meestal vind ik part 1 van het film toch het leukst, en deel 2 echt een stuk minder. Wonder boven wonder was dat bij deze film niet het geval! De verhaallijn is heel anders dan het eerste deel, en er zitten hele vette special effects in. Ook vond ik het natuurlijk super gezellig dat wanneer er een zombie in beeld kwam, Laura (en haar naar Bratwürst- chips-ruikende adem, nee grapje Laura I love you) weer lekker dicht tegen me aan kroop. Een aanrader als je van avontuur houdt, maar ik raad je wel aan om eerst deel 1 te kijken!

Laura: Mijn ouders hadden op een dag een leuk idee, ze hadden van een film gehoord namelijk The Maze Runner. Ik bekeek de trailer en ik zag het wel zitten (ik bedoel kijk naar de cast, awesome!!). Na deze in de bioscoop gezien te hebben was ik erg hyped up over de film. En het nieuws dat er een vervolg kwam klonk als muziek in mijn oren. The Scorch Trials 3D, dit zet ik voor een reden in ''vetgedrukt''. De film in het algemeen was super gaaf, net zoals Esther had ik geen verwachtingen ervan en liet alles compleet op me afkomen (including the jumpscares). Ik vond de film best intens en zo nu en dan verstopte ik mijzelf dan ook achter Esther. Ik ben niet zo'n goede kandidaat voor jumpscares, whoops.
 Ik ben zo'n iemand die dingen onder film gaat voorspellen, en een groot deel had ik voorspelt ook, al maakt dat voor mij niets uit. Erg spannende film en zeker een aanrader!
Ik pak je nog wel terug Esther!

I love you to the moon and back, L&E

2 opmerkingen:

  1. Wat gaaf dat jullie deel twee al hebben gezien! Ik wil er zelf ook nog graag heen!
    Liefs,

    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker een aanrader, wij vonden hem super gaaf!

      I love you to the moon and back - L

      Verwijderen