dinsdag 22 september 2015

Fashion: The beginning of a schoolweek

Zoals Esther elke ochtend voor de kast staat om te kijken wat ze vandaag eens aan zal doen, prepareer ik mijn outfit de avond van te voren al. Een outfit samen stellen is niet altijd zo gemakkelijk. Soms wil je er iets meer tijd aan besteden dan andere dagen. Het begin van een schoolweek is natuurlijk niet het leukste op de wereld maar we doen altijd onze best om een leuke outfit samen te stellen. Hier zijn  onze ''begin van de schoolweek'' outfits:


We zijn weer in de koudere periodes beland, helaas wil ik me hier niet altijd aan toegeven. Zo draag ik stiekem vaak nog korte mouwen t-shirts wanneer de wereld buiten al koud en kil is.  Mijn maandag outfit is zoals Esther voor de grap wel zou kunnen zeggen '' kleurrijk voor jou doen''. Dit klopt eigenlijk wel want je ziet me vaak in donkere outfits, well black is my happy colour. Ik heb de warm rode  herfst kleuren gecombineerd in mijn fluffy coat, felle sneakers en bloedrode lipstick. Deze rode kleur komt ook nog eens deels terug in mijn skull t-shirt. Ook heb mijn haar voor een keertje in de krullen gezet. Mijn Tuesday outfit is an all black one. Deze zwarte outfit sprak precies over het weer die dag; zwart, donker, regenachtig. De vel paarse lipstick springt hierbij uit in deze outfit. Natuurlijk had ik ook schoenen aan, (die ik toevallig niet aan had omdat ik het liefst de hele dag op sokken loop). Met het koude weer loop je vaak op sloffen of lekkere sokken. Zo denk ik ook aan wat er verstopt zit in de schoen. Vandaar deze geweldige (heel fout met mijn outfit) popcorn sokken! Al is mijn mode stijl heel verschillend kan ik over deze beide outfits zeggen dat ze redelijk ''hiphop style'' achtig geïnspireerd zijn.




Het is (volgens mij) inmiddels officieël herfst, en zoals je kunt zien op bovenstaande foto's heb ik dat ook in mijn outfit verwerkt. Op maandag heb ik gekozen voor een suede bruine rokje; een echte 70's trend, and i love it! Hier heb ik het gecombineerd met een flowy witte blouse (oorspronkelijk een tuniekje), maar over het algemeen zijn zulke rokjes heel makkelijk te combineren. Omdat het buiten hard waaide en het daardoor toch een beetje frisjes was, droeg ik onder het rokje een dikke panty (Sorry als je dit een no-go vind, maar op koude dagen heb ik toch echt graag warme benen). Voor de rest draag ik zwarte chelsea boots, en mijn accessoires zijn vrij simpel. Op dinsdag was het nóg kouder en regenachtiger, dus besloot ik om voor een dikke, oversized trui te gaan. Dit heb ik gecombineerd met een donkergrijze high waisted broek; zo kon ik lekker inblenden met de grijze lucht ;). Ik maak de outfit af met dikke sokken, booties, een zilveren ketting, én een best opvallende lipkleur.

I love you to the moon and back, - L & E

Geen opmerkingen:

Een reactie posten