woensdag 20 januari 2016

Lifestyle: Oh Wonder concert in Amsterdam


Hey There Luna's,

Long time no see! Allereerst wil ik even zeggen dat we door de drukte van onze schoolexamens weinig tijd hadden om ons blog upgedate te houden, we're sorry!
Maar vandaag ben ik, Laura, terug met een nieuwe post! Oh én nog happy new year!

Hier boven zie je het Engelse pop duo Oh Wonder.  Om eerlijk te zeggen zou ik niet weten hoe je Oh Wonders muziek moet omschrijven maar het is zeker, bijzonder. Om toch even een heads-up hierover te geven heb ik Wikipedia toch maar even geraadpleegd: ''Chillstep, PBR&B, Indie pop,Electropop, Synthpop'', van de helft heb ik geen idee wat het inhoud en hopelijk ben ik niet de enige.
Interessant is het zeker.


Esther en ik zijn beide al een tijdje erg fan van dit duo en de muziek die zij samen maken. Het duo bestaat uit Josephine Vander Gucht en Anthony West.
Hun eerste en tot nu toe nog enige album was echt een groot succes, en in Maart komen ze onder andere naar Nederland voor hun wereldtour. Esther en ik zullen hierbij zijn en we zijn natuurlijk super excited!

Oh Wonder's album ''Oh Wonder''

Persoonlijk ben ik helemaal weg van dit album (geldt zeker ook voor Esther) en geniet ik letterlijk van elk nummer dat erop staat, no lie! Maar ik zal hier toch even een paar favorieten opnoemen. Livewire, Bodygold,Drive en Landslide zijn wel echt mijn favorieten! Als ik sommige mensen misschien nieuwsgierig heb gemaakt kan je een kijkje nemen op de officiële site van Oh Wonder: http://ohwondermusic.com/


04-03-2016 zal de datum  zijn dat wij Oh Wonder live gaan zien! We kunnen nu al niet meer wachten. Er zal zeker een post over het concert komen, don't worry.

That's it for now Luna's!

I love you to the moon and back - L

Geen opmerkingen:

Een reactie posten